مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

بایگانی

اس ام اس جدید

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ


اس ام اس های زیبا

اس ام اس جدید سری 204

اس ام اس جدید , پیامک جدید

اس ام اس جدید

sms jadid

تو بودی و همه برایت هورا کشیدند

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار

اس ام اس جدید

sms jadid

زاد روز تکرار امیدواری خداوندی است

یادآوری این تکرار بر شما گرامی باد

اس ام اس جدید

sms jadid

خداوندا پناهش باش ، یارش باش

جهان تاریکی محض است ، کنارش باش

اس ام اس جدید

sms jadid


║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║         پرسپولیس
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓




پرچم پرسپولیس تا ابد بالاست

اس ام اس جدید

sms jadid

آرامش ، رهایى از طوفان نیست

بلکه آرام زندگى کردن در میان طوفان هاست

آرامشت افزون باد به مدد او که دل ها بیادش آرام می گیرد

اس ام اس جدید

sms jadid

دلم تنگ ست

مثل لباس سال های دبستانم

مثل سال های مأموریت های طولانیِ پدر

که نمی فهمیدم وقتی می گویند کسی دورَست

یعنی چقدر دورَست!

اس ام اس جدید

sms jadid

مخاطب خاص من …

خاص بودن خاصیت توست

تو همیشه خاص می مانی چون انتخاب منی …

اس ام اس جدید

sms jadid

دوستانِ پاک چوب های خیسی هستند

که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند

اس ام اس جدید

sms jadid

دوستی حدیث عشق است و جدایی رسم طبیعت

ولی بیاد هم بودن هدیه معرفت است

اس ام اس جدید

sms jadid

از درختان جنگل پرسیدن چرا شما از تکه ای به نام تبر می ترسین؟

گفتند ما از طبر نمی ترسیم

از دسته ی آن می ترسیم که از جنس خودمان است

اس ام اس جدید

sms jadid

خدایا التماست می کنم

همه دنیایت ارزانی دیگران

ولی آنکه دنیای من است

مال دیگری نباشد …

اس ام اس جدید

sms jadid

آنشرلی هم نشدیم تا کسی بپرسد

آنه ، تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت ؟

اس ام اس خاطرات

اس ام اس جدید

sms jadid

خدایا

حرفی نیست

فقط یه دعا از ته دل

هیچکس رو اونقدر تنهان کن که بخواد تنهایش رو با اینترنت پر کنه

  • مجید کاظمی

اس ام اس جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی