مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

بایگانی

جملات عاشقانه برای همسر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۵ ب.ظ

جملات عاشقانه برای همسر عزیزم

دلم شادی می خواهد

وسعتش زیاد نیست ، به اندازه کف دستانت

دستانم را بگیر …

جملات عاشقانه برای همسرتان

به که گویم که تو منزلگه چشمان منی

به که گویم که تو گرمای دستان منی

گرچه پاییز نشد همدم و همسایه من

یه که گویم که تو باران زمستان منی

جملات عاشقانه برای همسر اینده

عاشقان همه نام و نشانی دارند

آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم

عاشقانه برای همسر

با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت

با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت

عاشقانه برای همسرم

آخرین حرف دلم

عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند

جملات عاشقانه برای همسر

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی