شعر در مورد گیسو

شعر در مورد گیسو,شعر در مورد گیسوی یار,شعر در مورد گیسوان,شعر در مورد گیسوی بلند,شعری در مورد گیسو,شعر در مورد گیسو,شعر نو در مورد گیسو,شعر زیبا در مورد گیسو,شعر درباره گیسو,شعر درباره گیسوان,شعر درباره گیسوی یار,شعر در مورد گیسوان بلند,شعر درمورد گیسوان,شعر کوتاه در مورد گیسو,شعر در مورد مو و گیسو,شعر درباره گیسو,شعر عاشقانه در مورد گیسو,شعر نو درمورد گیسو,شعر نو درباره گیسو,شعر درباره گیسوی پریشان,شعر درباره گیسوی من,شعر در وصف گیسوی یار,شعر در وصف گیسو,شعری در وصف گیسوان,شعر گیسو,شعر گیسوی پریشان,شعر گیسوی من,شعر گیسو کمند,شعر گیسوی یار,شعر گیسوانت زیر باران,شعر گیسوان,شعر گیسوانت,شعر گیسوان تو,شعر گیسوی بافته,شعر درباره گیسوی پریشان,شعر گیسوان پریشان,شعر گیسوان من,شعر درباره گیسوی من,شعر چو گیسوی تو من,شعر گیسو کمند فارسی,شعر گیسو کمند,متن شعر گیسو کمند,شعر های گیسو کمند,دانلود شعر گیسو کمند,شعر دختر گیسو کمند,شعر اول گیسو کمند,متن شعر کارتون گیسو کمند,شعر در مورد گیسوی یار,شعر درباره گیسوی یار,شعر عاشقانه گیسوی یار,شعر در وصف گیسوی یار,شعر گیسوانت زیر باران عطر گندمزار,شعر گیسوانت زیر باران از کیست,متن شعر گیسوانت زیر باران,شاعر شعر گیسوانت زیر باران,شعر گیسوان,شعر گیسوانم,شعر گیسوان بلند,شعر گیسوان در باد,شعر نو گیسوانت,شعر عاشقانه گیسوانت,شعر گیسوی تو,شعر در شب گیسوان تو,شعر در شب گیسوان تو,متن شعر درشب گیسوان تو,شعر همای در شب گیسوان تو,شعر گیسوان بافته

شعر در مورد گیسو

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد گیسو برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دوش در حلقه ما قصّه گیسوی تو بود

تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

شعر در مورد گیسو

چو گیسوی توندارد بنفشه حلقه وتاب

چو طره ای تو ندارد بنفشه چین و شکن

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعر در مورد گیسوی یار

به سفررفتی وخوبان همه گیسوکندند

در فراق تو عجب سلسله‌ها بر هم خورد

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

شعر در مورد گیسوان

سر  حلقه   رندان   خرابات  مغان  را 

اندر شکن   حلقه   گیسوی   تو    دیدم

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

شعر در مورد گیسوی بلند

شبی آن سیاه گیسو بگشاد راز با من

که مرا است آشنائی به سرای آرزوها

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

شعر در مورد گیسوی بلند

به رخ گیسو فروریزی که دلها رابرانگیزی

ازاین بازیگری بگذر،به هر صورت دل آرائی

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

شعری در مورد گیسو

همه شب راه دلم بر خم گیسوی تو بود

آه از این راه که باریکتر از موی تو بود

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

شعر در مورد گیسو

به گیسوی توسوگند ای سرزلف قرارمن

که می‌رقصد دلم ازرقص گیسوی تو بر دوشت

شعر اشک ریختن , شعر در مورد اشک ریختن , شعر درباره اشک ریختن , شعر در وصف اشک ریختن

شعر نو در مورد گیسو

یک شبی گیسوی مشکین تودیدم درخواب

خواب آن یک شبه یک عمر پریشانم کرد

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر زیبا در مورد گیسو

پریشان کن سر زلف سیاهت شانه‌اش بامن

سیه زنجیر گیسو باز کن دیوانه‌اش با من

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

شعر درباره گیسو

بخت بلندم آخر  سر حلقه  جنون ساخت

کان حلقه‌های گیسو شد حلقه‌های گوشم

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

شعر درباره گیسوان

این چه تابی است که آن حلقه گیسو دارد

که دل اهل جهان بسته به یک مو دارد

شعر نوزاد پسر , شعر در مورد نوزاد پسر , شعر درباره نوزاد پسر , شعر در وصف نوزاد پسر

شعر درباره گیسوان

اینک کدام باد 

بوی تنش را 

می آرد از میانه ی انبوه گیسوان پریشانت

که شهر به گونه ی ما

در خون سرخ نشسته است …؟

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر درباره گیسوی یار

تار گیسوی تو در مشت گره خورده ی باد

خبر از خانه ی ویران شده در مه می داد

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر در مورد گیسوان بلند

خواستم دست به مویش ببرم خواب شود

عطر گیسوش چنان بود که بی هوشم کرد.

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

شعر درمورد گیسوان

باران را به چشم‌های مردِ خسته

شب را به گیسوانِ سیاهِ سیاهِ خودم

و تنم را به نوازشِ دست‌هایِ همیشه مهربانِ تو

صدایم کن

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

شعر کوتاه در مورد گیسو

در آستانه ی کدام در گم شده ای

هر چه دست دراز می کنم

دستم به گیسوانت نمی رسد

شعر راستگویی , شعر در مورد راستگویی , شعر درباره راستگویی , شعر در وصف راستگویی

شعر در مورد مو و گیسو

عشق

مثل رد دست تو روی هواست

نمی توانم به کسی ثابتش کنم

یا نشانش دهم

حالم که خوب است

یعنی دستانت از شب گیسوانم عبور کرده است

گیسوانم نفس می کشند

شعر ضایع شدن , شعر در مورد ضایع شدن , شعر درباره ضایع شدن , شعر در وصف ضایع شدن

شعر درباره گیسو

دست می سایم به دستانت

به آن لطیف بی همتا

گیسو گشاده در باد

آن طره ای که عطرش در مشامم جاری‌ست

شعر کنار هم بودن , شعر در مورد کنار هم بودن , شعر درباره کنار هم بودن , شعر در وصف کنار هم بودن

شعر عاشقانه در مورد گیسو

دست هایت را دور من گره بزن

مرا وادار به گفتن نامت کن

مثل نخی که دانه های تسبیح را

دور هم جمع کرده،

بغلم کن

من مقصدم گیسوت نباشد

همه ی دوستت دارم هایم می ریزند

گم می شوند.

شعر نفاق , شعر در مورد نفاق , شعر درباره نفاق , شعر در وصف نفاق

شعر نو درمورد گیسو

حسرتم چشم سیاه و گیسوان بور نیست

عاشقی این روزها جز وصله ای ناجور نیست

شعر ضامن آهو , شعر در مورد ضامن آهو , شعر درباره ضامن آهو , شعر در وصف ضامن آهو

شعر نو درباره گیسو

مرا سخت ببوس

میانه ی این آغوش های آسان

مرا میان حجاب گیسوانت پنهان کن

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

شعر درباره گیسوی پریشان

گیسوی تو بازیچه ی

 انگشت نسیم

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

شعر درباره گیسوی من

زیبایی ات را

در لحظه ای حبس می کنم و

به دیوار می آویزم!

بافه ای از گیسوانت 

از قاب بیرون می ریزد!

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

شعر در وصف گیسوی یار

دوش در حلقه ما قصــــــه گیسوی تو بود

تا دل شب سخن از سلسله موی تــــو بود

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

شعر در وصف گیسو

گرچه گاهی حال من مانند گیسوهای توست

چشمه ی آرامشم پایین ابروهـای توست

شعر ذات خراب , شعر در مورد ذات خراب , شعر درباره ذات خراب , شعر در وصف ذات خراب

شعری در وصف گیسوان

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند

هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند

شعر سیزده بدر , شعر در مورد سیزده بدر , شعر درباره سیزده بدر , شعر در وصف سیزده بدر

شعر گیسو

غمگینم و این ربطی به تو ندارد

که پسر همسایه ام نبودی

تا هر صبح  پنجره را باز کنم

بی آنکه جواب سلامت را بدهم

با بنفشه ای در گیسوانم

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

شعر گیسوی پریشان

تاری از موی سرت کم بشود می میرم

آه! گیسوی تو درهم بشود می میرم

شعر دی ماه , شعر در مورد دی ماه , شعر درباره دی ماه , شعر در وصف دی ماه

شعر گیسوی من

همه شب راه دلم بر خم گیسوی تو بود

آه از این راه که باریکتر از موی تو بود!

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

شعر گیسو کمند

یاد تو  ابری کوچک است

که چشم‌های مرا بارانی می‌کند

و نسیمی است

که از میان گیسوانم می‌گذرد

و من

چقدر دلم برایت تنگ شده…

شعر قضاوت , شعر در مورد قضاوت , شعر درباره قضاوت , شعر در وصف قضاوت

شعر گیسوی یار

وقتی انگشتان تو در گیسوانت می دود

من به رد مانده از اینجور سامان دادنت …

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

شعر گیسوانت زیر باران

راه عبادت تو کم نیست

با لبهایم پرستش می کنم تو را

ذکر نامت می کنم

بر لبانت بوسه می زنم

با گیسوانم پرستش می کنم تو را

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

شعر گیسوان

کنار لب های تو

ملکوت را به آغوشم دعوت کردم

به اندامم سوگند

به گیسوان بلندم

به لب های خونینم

به دستهایم سوگند

وقتی تو را در آغوش کشیدم

شیطان را فریب دادم

شعر عروس و داماد , شعر در مورد عروس و داماد , شعر درباره عروس و داماد , شعر در وصف عروس و داماد

شعر گیسوانت

باد

همیشه یکسان خواهد وزید

اما نه برای تو

آنجا که تو باشی

باد همیشه بی قرار و نابسامان

به فریاد بدل می شود

به سوز دل

و هیاهو

و گم می شود در خرمن بی کرانه گیسوانت

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

شعر گیسوانت

آه عشق من!

اکنون مرا با بوسه هایت ترک کن

و با گیسوانت تمامی درها را ببند.

شعر تشکر , شعر در مورد تشکر , شعر درباره تشکر , شعر در وصف تشکر

شعر گیسوان تو

خورشید روسری روشنی­ ست روی گیسوی خانه

تو نشسته ­ای آن سمت آرزوهای­ مان

من روی تنهایی ­ات پارچه ­ای سفید می­ کشم

و تنهایی­ ام را می­ کوبم به دیوار

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

شعر گیسوی بافته

تنها منظره ای که

پریشانی اش لذت بخش است

تصویرِ ی است از

گیسوانِ تو در باد

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

شعر درباره گیسوی پریشان

هیچ چیزی از تو نمی‌خواستم

عشق من!

فقط می‌خواستم

در امتداد نسیم

گذشته‌ را به انبوه گیسوانت ببافم

تار به تار

گره بزنم به اسطوره‌های نارنجی

که هنگام راه رفتن

ستاره‌های واژگانم

برایت راه شیری بسازند

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شعر گیسوان پریشان

او مرا برد به باغ گل سرخ

و به گیسو های مضطربم در تاریکی گل سرخی زد

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

شعر گیسوان من

وقتی که با تو به رقص برمی خیزم

پاهایم سنبله های گندم می شوند

و گیسوانم

طولانی ترین رودخانه ی جهان!

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

شعر درباره گیسوی من

دست‌های تو

سبزینگیِ جنگل‌ شمال

گیسوان من

سیاه گردبادی از جنوب

در تمنایِ وزیدن و گریختن

در تمنایِ گریختن و وزیدن

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر چو گیسوی تو من

دریا، آرزوی آبی من است

با آوای مغمومش

و باد، کلام شیرینم

که گونه ات را می‌بوسد

و لای گیسویت می‌پیچد.

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

شعر گیسو کمند فارسی

فریاد می کشم:

“تو را دوست دارم”

تمام کبوتران

سقف کلیساها را

رها می کنند

تا دوباره در لابلای گیسوان من

لانه بسازند.

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

شعر گیسو کمند

امروز پنج‌شنبه است

باید گیسوانِ خاک را شانه کنم

تا در سرخیِ دامنَ‌م

خاکستر و استخوان پُر شود

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

متن شعر گیسو کمند

موج عشق تو اگر شعله به دل‌ها بکشد

رود را از جگر کوه به دریا بکشد

گیسوان تو شبیه ‌است به شب اما نه

شب که اینقدر نباید به درازا بکشد

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

شعر های گیسو کمند

هر چه موهایت بلندتر

عمر من بلندتر است

گیسوان آشفته روی شانه هایت

تابلویی از سیاه قلم و مرکب چینی و پرهای چلچله هاست

شعر حرف مفت , شعر در مورد حرف مفت , شعر درباره حرف مفت , شعر در وصف حرف مفت

دانلود شعر گیسو کمند

تو می آیی

چونان رودی که از بطن سطحی برف آگین

و گیسوانت آرایش خورشید را شرمگین می کنند

آنگاه که در من تکرار می شوی.

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

شعر دختر گیسو کمند

عطر گیسوهات را نسیم

نه از سمرقند می آورد، نه بخارا

حالا دیگر همه ی زنانِ شهر

بوی تو را می دهند

شعر غرور , شعر در مورد غرور , شعر درباره غرور , شعر در وصف غرور

شعر اول گیسو کمند

در گیسوان تو

درختان کاج غنوده اند

درختانی سترگ

از مجمع الجزایری که منم.

شعر فرزند , شعر در مورد فرزند , شعر درباره فرزند , شعر در وصف فرزند

متن شعر کارتون گیسو کمند

در آرزوی لبانت

صدایت

و گیسوانت

آرام و گرسنه

به کمین تو در خیابان ها پرسه می زنم

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

شعر در مورد گیسوی یار

نامت را بر زبان می آورم

دریا بر من گسترده تر می شود

دریایی که ادامه ی گیسوان توست

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

شعر درباره گیسوی یار

مجالی نیست تا برای گیسوانت جشنی بپا کنم

که گیسوانت را یک به یک

شعری باید و ستایشی

شعر حال خوش , شعر در مورد حال خوش , شعر درباره حال خوش , شعر در وصف حال خوش

شعر عاشقانه گیسوی یار

یاد آن لحظه  به  خیر ، شام  وداع  من و تو

چه  طربناک  شبی ؛ در خم  گیسوی تو بود

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعر در وصف گیسوی یار

در تاریخ من

و تاریخ تو ، ای بانوی من ، چه می گذرد؟

که هر گاه بوسه هایم را بر گیسوان تو پراکندم

گیسو

بلندتر شد…!

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در وصف گیسوی یار

می‌بویم گیسوانت را

تا فرشته‌ها حسودی کنند

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر گیسوانت زیر باران عطر گندمزار

 بالا بلندی گیسو کمندی

سلطان حسنی فرمانروائی

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

شعر گیسوانت زیر باران از کیست

 شاهدان خمیده گیسو را

زلف پرخم کشیم در خم خم

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

متن شعر گیسوانت زیر باران

 ای سیم تن سیاه گیسو

کز فکر سرم سپید کردی

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شاعر شعر گیسوانت زیر باران

 برو ای شب ز پیش من مپیچان زلف و گیسو را

که جز آن جعد و گیسو را نمی دانم نمی دانم

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

شعر گیسوان

 زان سلسله گیسو منشور نجاتم ده

زان پیش که زنجیرت دیوانه کند ما را

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

شعر گیسوانم

 دی شانه زدی گیسو، افتاد بسی دلها

گرد آر دمی آخر دلهای پریشان را

شعر سربازی , شعر در مورد سربازی , شعر درباره سربازی , شعر در وصف سربازی

شعر گیسوان بلند

 چو در گیسو گره بندی، بسا دل

که اقطاع ترا دربست گردد

شعر استقلال , شعر در مورد استقلال , شعر درباره استقلال , شعر در وصف استقلال

شعر گیسوان در باد

 هنگام سحر کشیده گیسو

شب رفت، هنوز مه به جا بود

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

شعر نو گیسوانت

 گیسوی شب شد سفید و آفتاب

نور شیبش از ته گیسو نمود

شعر خواب , شعر در مورد خواب , شعر درباره خواب , شعر در وصف خواب

شعر عاشقانه گیسوانت

 هزار کشته به فتراک گیسو آویزان

همی رود چو سواری که از شکار آید

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعر گیسوی تو

 نبض دل هم بطپش ناله طراز نفس است

چنگ اگر شانه بمضراب زند گیسو را

شعر پرنده , شعر در مورد پرنده , شعر درباره پرنده , شعر در وصف پرنده

شعر در شب گیسوان تو

 ندانم از اثر کوشش کدام دلست

که میکشند بپابوس یار گیسو را

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعر همای در شب گیسوان تو

 هستی تیره دلان جمله بخواری گذرد

سایه دایم بسر خاک کشد گیسو را

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

متن شعر درشب گیسوان تو

 گفتی که حافظا دل سرگشته ات کجاست

در حلقه های آن خم گیسو نهاده ایم

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

شعر گیسوان بافته

 سوسن نه ای، که بر سر خورشید افسری

گیسو نه ای، که بر تن گلبرگ جوشنی

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

شعر در مورد گیسو

 مرا بود از جهان جمعیتی در کنج آسایش

پریشان کرد حالم، تا پریشان کرد گیسو را

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

شعر در مورد گیسوی یار

 مرا بود از جهان جمعیتی در کنج آسایش

پریشان کرد حالم، تا پریشان کرد گیسو را

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر در مورد گیسوان

 زیر گیسو کرد پنهان روی خویش

ماه را پوشید با گیسوی خویش

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

شعر در مورد گیسوی بلند

 حصار قلعه باغی به منجنیق مده

به بام قصر برافکن کمند گیسو را

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعری در مورد گیسو

 بهشتست این که من دیدم نه رخسار

کمندست آن که وی دارد نه گیسو

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر در مورد گیسو

 آنان که به گیسو دل عشاق ربودند

از دست تو در پای فتادند چو گیسوی

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر نو در مورد گیسو

 چون تو از ناز به دنبال نبینی هرگز

به چه امید به دنبال تو گیسو افتاد؟

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعر زیبا در مورد گیسو

 چون حنا کز سفر هند شود غالیه رنگ

خون دل مشک در آن حلقه گیسو گردد

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر درباره گیسو

 دامان عمر رفته نمی آیدم به کف

تا دست من به آن خم گیسو نمی رسد

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

شعر درباره گیسوان

 آنجا که شام ماتم گیسو ز هم گشاید

جانی به تازه رویی چون صبح عید باید

شعر آتش , شعر در مورد آتش , شعر درباره آتش , شعر در وصف آتش

شعر درباره گیسوی یار

 خون شود مشک ز همصحبتی ناف غزال

دل خون گشته به آن حلقه گیسو بگذار

شعر در مورد گیسو