مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

بایگانی

عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

عکس پروفایل دخترونه اسپرت

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

در این مطلب از سایت جسارت می خواهم در مورد عکس پروفایل دخترونه اسپرت صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت

زن یعنی

لبخند در هجـــوم گریه ها

آرامش وقتــــ بی قراری های مدام

عاشقانه ای هنگام غروبـــــ ، وسط میدان جنگ

زن یعنـــی

تفسیر جمله ی دوستت دارم

یعنی

خدا هم زیباستــــــ ، عجب نقاشی خوبی است

یعنی

فلسفه ی آفرینش یکــــ آغوش

خود ِ زندگی …

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت نوشته

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه

عشق مثل ستاره می درخشه

عشق مثل خورشید گرم میکنه

عشق مثل گل ها لطیفه
و
عشق درست مثل تو زیباست

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت و خاص

نمی‌دانم تو را به خورشید تشبیه کنم یا دریا

فقط می دانم همیشه باید

مثل خورشید بر خانه بتابی تا به تو گرم شود و همیشه باید مثل دریا زلال باشی

تا خانه با وجودت آرامش بگیرد

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

فرقی ندارد

چه ساعت از شبانه روز باشد

صدایت را که می شنوم

خورشید در دلم طلوع می کند

من هیچ ام

و تُ

در تمامِ هیچِ من همه ای

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت و شیک

عشق چیزی است که من هر روز در لبخند تو می بینم

عشق چیزی است که با هر لمس تو احساس می کنم

عشق چیزی است که در هر کلمه ای که می گویی می شنوم

عشق چیزی است که ما هر روز در آن زندگی می کنیم

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک

هرگاه پیش من هستی، نمی‌خواهم سر هیچ کار دیگری بروم

می‌خواهم تا ابد بنشینم و چشم هایت را نگاه کنم

تا عمق چشم هایت را نگاه کنم تا مطمئن شوم بی‌نهایت دوستم داری

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل اسپرت دخترانه

با تمام مداد رنگی های دنیا

به هر زبانی که بدانی و ندانی

خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام

تنها یک جمله برای تو خواهم نوشت

دوستت دارمــ خاص ترین مخاطب خاص دنیا …

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت اینستاگرام

کاش بدانی دوست داشتنت خورشید نیست، که لحظه‌ای بیاید و لحظه‌ای برود؛ ماه نیست، که یک شب باشد و یک شب نباشد؛ ستاره نیست، که شبی پر شور باشد و شبی کم فروغ؛ باران نیست، که گاه شدت گیرد و گاه نم نم ببارد. مثل نفس می‌ماند همیشه با من است.دوست دارم تا آخرین باقیمانده جانم تو را عاشق کنم. زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده. زندگی من در نفس‌های بازدم تو جاری شده. زندگی من در همین از تو نوشتن‌ها وسعت یافته. نفس کشیدن من تنها با یاد آوری زنده بودن تو امکان پذیر است.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل غمگین دخترانه اسپرت

دستت را که می‌گیرم می‌دانم ناب‌تر از تو دست‌های تو دستی نیست. می‌دانم ماندنی‌تر از نگاه تو چشمی نیست. برای خنده‌هایم می‌خندی، برای گریه‌هایم شانه می‌شوی. می‌دانم برای راست گفتن مستی نمی‌خواهی. پس همیشه در قلبم می‌مانی.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت با متن

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد، هیچ فاصله‌ای دور نیست، هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی‌تواند آن دو را از هم دور کند. محکم‌ترین برهان عشق، اعتماد است.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترانه اسپرت جدید

دوست داشتن به حرف نیست. به وقتیه که برات میذاره، به ارزشیه که برات قائل میشه، به دلگرمیه که بهت میده، اما وقتی طرفت همش نیست، وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی، این دوست داشتن نیست. دوست داشتن این نیست که جاخالی‌هاشون رو با تو پر کنند. اینه که به خاطر تو جاخالی کنند.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل لاکچری اسپرت دخترانه

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم. بلد نیستم حرف دلم را نگویم. حتی بلد نیستم نگویم می‌خواهمت وقتی می‌خواهمت. بلد نیستم نخندم وقتی با تو هستم. حتی اخم کنم وقتی ناراحتم. من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس دخترونه اسپرت برای پروفایل نوشته

هر زنی برایِ زیباتر شدن باید یک مردِ عاشق داشته باشد. زن‌ها استعدادِ عجیبی در شیطنت و دلبری دارند اگر آنی که باید باشد، باشد. در زیباییِ آفرینشِ زن‌ها شکی نیست اما مردانِ عاشق، می‌توانند با یک نگاه و احساسِ ناب رویِ این مرغوبیتِ ذاتی، تشدید بگذارند.شک ندارم تمامِ زنانِ شاد و موفق جایی از دنیا مردِ عاشقی دارند که وجاهت و استعدادشان را تحسین می‌کند. زنان، بزرگ‌ترین معجزه آفرینش‌اند.باید یادشان آورد، باید تحسینِ شان کرد، باید عاشقِ‌شان بود.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل خاص اسپرت دخترانه

وقتی نگاهت را دارم احساس می‌کنم زندگی رنگ به خود گرفته، حال هوایم لطیف، همیشه خوب، در آن سوی نگاهت درگیر آرامشم. همین که دارمت کافی است. همیشه بمان. همیشه کنارم باش تا با تک تک نفس‌هایت نفس بکشم. همیشه باش، همیشه باش، همیشه باش تا حالم همیشه خوب باشد.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت و جدید

چه دلنشین است صدایت که با باران هم‌خوانی می‌کند آنگاه که می‌گویی: دوستت دارم! و من صدای باران را بهانه می‌کنم و می‌گویم: چه گفتی؟ آن لحظه هیچ صدایی شنیدنی‌تر از آن نیست که تکرار می‌کنی: دوستت دارم!

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه شیک و اسپرت جدید

تو را به جای همه کسانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم. تو را به خاطر عطر نان گرم، برای برفی که آب می‌شود دوست می‌دارم. تو را برای دوست داشتن دوست می‌دارم. برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت، لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می‌دارم. تو را به خاطر خاطره‌ها دوست می‌دارم.

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس دخترانه اسپرت جدید برای پروفایل

وقتی تنهاییم دنبال دوستیم

پیداش که کردیم دنبال عیبهاش میگردیم

از دستش که دادیم

درتنهایی دنبال خاطراتش میگردیم

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه شیک و اسپرت

با من برقص حال و هوایت عوض شود

طوری که عاشقانه فضایت عوض شود

اسم مرا بگو، که به معنای تازه ای است

هر دفعه ای که لحن صدایت عوض شود

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترانه اسپرت شیک

تو را نه عاشقانه

نه عاقلانه

و نه حتی عاجزانه

که تو را عادلانه در آغوش میکشم

عدل مگر نه آن است که هر چیز سر جای خودش باشد؟؟!

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه شیک اسپرت فانتزی برای تلگرام

روزی به تمام این بی قراری ها می خندی

و ساده از کنارشان می گذری”

این قشنگترین دروغی ست

که دیگران

برای آرام کردنت به تو می گویند…!

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه شیک اسپرت

حال من

دماسنـــج حال توست

وقتی‌ خوبی

گرمتریڹ آغوش‌ها را در آستین دارم

بد ڪه باشد حالت

خودم ڪه سهل است

تمام دنیا یخ می‌زند از

سردی لبخنــدم

عکس پروفایل دخترونه اسپرت , عکس پروفایل دخترونه اسپرت شیک , عکس پروفایل دخترونه اسپرت غمگین , عکس پروفایل دخترونه اسپرت جدید

عکس پروفایل دخترونه اسپرت

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی