مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

بایگانی

علت درد از سر متفاوت است

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ق.ظ

علت درد از سر متفاوت است

سردرد خوشه شدیدترین درد، اما هنوز کمتر از سایر انواع است. از همه 10 نفر با این شرایط، 9 مرد هستند که اغلب سیگاری ها در این گروه هستند. درد معمولا هر روز در یک ساعت معینی اتفاق می افتد و ممکن است روزها، هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. در شروع حمله، درد شدید در یک سمت از سر احساس می شود. در حالی که آبریزش بینی و چشم ممکن است از همان طرف سر شروع شود
علائم درد سر های مختلف

سردرد تنش معمولا روی کل سر قرار می گیرد و بیمار احساس درد در سر (بالا) و نیز سردرد تنش خفیف تا متوسط ​​می کند.
درمان اصلی درد متفاوت است

درمان اصلی همراه با درمانهای دارویی شامل بیوفیدبک، ورزش سبک و عصب و اختلالات روانی است. او اشاره کرد که بیوفیدبک یک روش تمرین است که به بیماران آموزش می دهد چگونه استرس و اضطراب روزانه خود را کاهش دهند.
منشا درد از سر متفاوت است

سردرد می تواند از درد دندان، عفونت سینوسی، بیماری های چشم و فشار خون بالا به تومورهای مغزی باشد. این نوع سردرد که یک منبع خاص است، با حذف مشکل از منبع بهبود می یابد. قابل توجه است که افراد بالای 50 ساله نباید سردرد هایی را که تجربه می کنند نادیده بگیرند و مطمئن شوند که به پزشک مراجعه کنند زیرا گاهی اوقات این سردرد این نشانه های تومور مغزی است.
علت درد از سر متفاوت است

تنش های فردی و بین فردی، استرس و استرس روانی از کار، امور زندگی و افسردگی می تواند موجب تنش و سردرد های عصبی شود. به علت این سردرد، گرفتگی و تورم (افزایش جریان خون). شایع ترین نوع سردرد میگرن است. افراد مبتلا به میگرن از درد شدید در یک یا هر دو طرف مغز، ناراحتی بینایی و ناراحتی معده رنج می برند. سایر علائم سردرد عروقی عبارتند از سردرد خوشه ای و سردرد سمی.
درمان درد متفاوت سر

مهمترین داروها آنژیوژنز tricuspid و tricuspid است که همچنین در میگرن استفاده می شود. آمیتریپتیلین، نوریتیپتیلین و داروهای مشابه از این خانواده، ضد افسردگی مثلثی هستند. درمان های دیگر شامل آنکسیولیتیک و آرامبخش عضلانی می باشد. رژیم های تنش را می توان با درمان هایی مانند آسپرین، ایبوپروفن، استامینوفن یا ناپروکسن درمان کرد. ماساژ، روش های مدیریت استرس و تکنیک های زیست شناسی نیز می توانند برای درمان استفاده شوند. سردرد میگرنی ملایم می تواند با NSAID ها یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن، اندومتاسین، دیکلوفناک، پیروکسیکم، اسید مفرنام و ... درمان شود. داروهای انتخابی برای داروهای مری گلی، تریپتان شامل ادمترکس، ماکسالت، آمورگ، زومیگ ، Axert، Frova، Relpax و Treximet. البته، Ergotha، تهوع و تهدید نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد. سردرد خوشه ای با استنشاق کاسپون های چگالی بالا، تزریق ترپتان، تزریق لیدوکائین، ergotamine و کافئین درمان می شود. داروهای پیشگیرانه مانند مسدود کننده های کانال کلسیم، پردنیزولون، لیتیوم و والپروک اسید نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی