مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

مو چکار دارم بگوم

دخالت نکردن در امور دیگران

بایگانی

پروتز سینه

پروتز سینه ,پروتز سینه و شیردهی,انواع سایز پروتز سینه,انواع پروتز سینه,بهترین دکتر پروتز سینه,ورم سینه بعد از پروتز,پروتز سینه نی نی سایت

پروتز سینه , پروتز سینه و شیردهی , انواع سایز پروتز سینه , انواع پروتز سینه

توضیحاتی در مورد پروتز سینه

بهبود شکل و تناسب اندام شما به وسیله روش های مختلف جراحی پلاستیک، باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و نیز باعث تغییر در نگرش دیگران نسبت به شما می شود. همه ساله تعداد زیادی از زنان در سرتاسر دنیا، عمل جراحی پروتز سینه را انجام می دهند و در واقع جراحی پروتز شایعترین عمل جراحی زیبایی بر روی پستان ها می باشد. بر طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت بیماران بعد از انجام این عمل بسیار بالا می باشد و انجام جراحی پروتز علاوه بر افزایش اعتماد به نفس فرد، باعث بهبود روابط زناشویی وی نیز شده است.در این مطلب از سایت جسارت در مورد پروتز سینه صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

مزایا و معایب پروتز سینه ساب پکتورال

مزایای روش ساب پکتورال: ١) بهبود نمای پل یا قسمت فوقانی پستان ٢) کاهش میزان بروز انقباض کپسولی ٣) مشخص شدن بهتر بافت پستان هنگام ماموگرافی معایب روش ساب پکتورال: ١)افزایش درد و ناراحتی در اثر دیسکسیون زیر عضله ای ٢) احتمال وقوع بالقوه ولی نادر بد شکلی پروتز در انباض عضله پکتورالیس اگر چه در روش دوگانه یا dual-plane تمامی این اشکالات برطرف می شود.

مراحل پروتز سینه

جراحی پروتز سینه( بزرگ کردن سینه) تنها یک روش جراحی ساده نمی باشد ، بلکه فرایندی است که شامل ۴ مرحله می باشد: ١) اموزش جامع بیمار و گرفتن رضایت نامه اگاهانه ٢) ارزیابی قبل از عمل براساس بافت بیمار ٣) تکنیک جراحی صحیح با بهبودی سریع ۴) اموزش های کامل بعد از عمل بایستی مشارکت بین بیمار و جراح در انتخاب پروتز و مراقبتهای بعد از عمل ایجاد شود. جراح وبیمار باید به این درک متقابل برسند که سایز ونوع پروتز صرفا براساس تمایل وخواسته بیمار انتخاب نمی شود، بلکه در این انتخاب عواملی نظیر ابعاد پستان وخصوصیات بافتی ان نیز دخالت دارند. بیمار بایستی متوجه محدودیت های پوشش بافتی پستان خود باشد و اینکه انتخاب پروتز مستلزم در نظر گرفتن شکل و توپوگرافی پستان دارد. در جلسه مشاوره تصاویر و خصوصیات فیزیکی بیمار بررسی می شود تا عدم تقارن و حدود آناتومیک پستان ها که بر انتخاب نوع پروتز تاثیر می گذارند، مشخص شود. در جلسه مشاوره در مورد انواع پروتز ژلی یا اب نمکی، گرد یا اناتومیک، صاف یا textured صحبت می شود و توضیح داده می شود که خصوصیات بدنی و بویژه بافتی پستان فرد چه تاثیراتی را می تواند بر روی انواع پروتزها داشته باشد. ثابت شده است که مشارکت بین جراح وبیمار در انتخاب پروتز و مراقبت های بعد از عمل ، باعث افزایش رضایت مندی بیمار ودر مجموع بهبود نتایج زیبایی عمل می شود.

پروتز سینه دوگانه

دراین روش قسمتی از پروتز زیر غده و قسمتی زیر عضله قرار می گیرد. در این روش تمام معایب روش زیر عضله ای برطرف شده و در عین حال حداکثر پوشش و حمایت از پروتز توسط عضله ایجاد می شود و از عوارضی مانند animation deformity و افتادگی کاذب پستان بر روی پروتز زیر عضله(snoopy defomity) جلوگیری می شود. در حقیقت انچه که به عنوان زیر عضله ای در بین بیماران از ان یاد می شود روش دوگانه یا زیر عضله ای نسبی است و برای سادگی بیان به ان زیر عضله ای گفته می شود. بازهم یاداوری میکنم که در تمامی بیمارانی که توسط اینجانب عمل شده اند منظور از روش زیر عضله ای در حقیقت همان روش زیر عضله ای نسبی است که اسم دیگر این روش dual planeاست که در حال حاضر بهترین روش محل قرار دادن پروتز می باشد و بهترین نتایج دراز مدت رادارد.

انواع پروتز سینه

پروتزهای سینه به دونوع کلی ١)گرد یا round ٢) اناتومیکال یا قطره اشکی تقسیم می شوند.  در حال حاضر در ٩۵٪‏ موارد اولیه جراحی پروتز سینه در امریکا از پرتزهای گرد استفاده می شود. در هر دو گروه انواع پروتزها با قطر، ارتفاع و برجستگی های مختلف وجود دارد. تنوع پروتزهای قطره اشکی با توجه به شکل نامتقارن آن ها بیشتر است. ممکن است جراح جهت حصول به نتایج بهینه وبا توجه به ایجاد پوشش پستان متناسب ، انتخاب های متعدد در پیش رو داشته باشد. هرچند اکثر جراحان بطور معمول از یک نوع پروتز( از نظر شکل) استفاده می کنند ولی در بعضی شرایط وبا توجه به تمایل بیمار یا آناتومی پستان لازم می شود از نوع خاصی از پروتز استفاده کند. بهترین بیمار برای گذاشتن پروتز قطره اشکی ، فردی است که در خواست گذاشتن آن را دارد.

  • مجید کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی